Jump to content

Gatebil september.


as.

Recommended Posts

Grunnet?

 

 

er vel ikke vanskelig å tippe .. gatebil har vel blitt en pengemaskin hvor stor fokus er å dra inn kr derpå trivsel /seriøs og sunn bilinteresse kommer i annen rekke .. mye vil ha mer er vel ett dekkende begrep ,, at noen tar avstand fra dette er vel helt på sin plass :whistling:

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Link to comment
Share on other sites

er du der på dagtid så får du se noe av verdens råeste biler. det er derfor jeg drar dit, og inget annet treff i norge kan sammenligne seg med det, derfor er det verdt penga

 

 

ingen som sier bilene ikke er bra :-) er konseptet og tryne faktor som får folk til å ligge unna

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Link to comment
Share on other sites

drikke, pule, spy å sloss, ta med bilen til oss ! Nye slagordet te gatebil :P

 

Men er jo et sinnsykt konsept di har fått i gang. Alle som snakker negativt om det her er bare blitt for gammle mener nå jeg :P Inkludert meg selv egentlig. Reiser jeg ei hel helg så er det ikke snakk om å sove på no party plass. Di årene vi hadde buss på go cart banen så hadde jeg det egentlig som plomma i egget :) Masse liv, men sammtidig rolig til å sove hvis en ville det :)

Link to comment
Share on other sites

Til alles store skuffelse :whistling: så skal jeg vende nasen nordover til tr.heim for å sjikanere kvinnfolk i fylla ^_^

 

edit: kommer nedover noen med bmw e 30 (tror jeg) fra Rauma

 

-Alexander

 

hehe! fornuftig :P

Nordmøre gatebil klubb har treff på lånke banen lørdag!!

 

@SierraCos2wd: trynefaktor du :P Tryne ditt, eller bilen din er jo straks verdens kjent :P! når kommer den på trykke?

Link to comment
Share on other sites

Etter det eg har hørt så er Gatebil på veg tilbake til det gamle ;)

 

Når mister Nielsen styrte skuta så var det ikkje mulig for vanlige folk å kjøre, men nå er vell noen av "gamle" gutta tilbake

så det er ein litt annen mentalitet enn det var, visst nok :)

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Etter det eg har hørt så er Gatebil på veg tilbake til det gamle ;)

 

Når mister Nielsen styrte skuta så var det ikkje mulig for vanlige folk å kjøre, men nå er vell noen av "gamle" gutta tilbake

så det er ein litt annen mentalitet enn det var, visst nok :)

 

Samme hørte jeg, og bassan har jo vært med fra starten.

Gatebil har også vært i flere rettsaker ang penger de skylder her og der, det skulle man tro ikke behøvdes. Har mer tro på bassan enn Leif Nilsen iallfall

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...