Jump to content

slett


twin turbo

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sjekket klaring på veivsensor og fasesensor? Er fordeler justert rett slik at fasesignalet kommer til rett tid hele tiden og ikke litt på kanten slik at signalene kan komme i feil fase?

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

og ngk bcpr8es er gått ut fra ngk norge tydlivis da dei var totalt umulig å få tak i... så blir bestilt fra england fortløpende...

 

Det er BCR8ES du skal ha til Cosworth`n :)

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Det var det jeg prøvde å si, twin turbo prøvde å kjøpe bcPr8es, det er BCR8ES han burde spurt etter. :)

 

Romnes i Trondheim fikk nettopp et parti NGK BCR8ES, så tviler på dem er ute av sortimente til NGK.

 

Det at bilen din slokner ved clutch, høres ut som en gåen tomgangsmotor, plugg av kontakt å skru opp tomgangen manuelt.

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Torshov har også ngk bcr8es. Har du sånn rabattkort der som du får gratis ved kassen så koster de 31kr stykket.

Jeg kjøpte fire stykk der på lørdag som var.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

De er kresene ja. Men tallet indikerer vel bare hvor godt de leder bort varme. Jo høyere tall, jo mere varme leder de ut i toppen og kjølevannet.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

fant ut at fordeler hadde flytta på seg, så nå går det ivertfall å ruse den, Men trur ikkje egentli det er kun den da den ikkje var så veldig langt borte... den skal vel peke mot det hakket i huset eller?

 

Ja, 1`ern skal på det hakket i fordeler når motor er tima.

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Bilen min var noe ala slik, Og da hadde jeg glemt å skru fast skruen med jord til motornett på innsuget;/ så den kutta ved aks og belastning.

Men trenger ikke være det som er med din.

99 Passat Tdi

92 Pajero på 35"
86 Vingebil
11 Focus
73 Taunus 2dr
84 Superfin dame
04 Julie
70 Ford 3000

07 Arctic cat F1000

Link to comment
Share on other sites

snublet over denne tråden no... har ikke peil på Cosworth, men maken til dårlig tråd overskrift syns det er rart ingen admin har nevnt

 

 

 

http://www.fordclubnorway.no/forum/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

 

Ellers ønskes trådstarter lykke til, håper du får løst problemene.

 

Har du en ***** dårlig dag eller??

 

Trådstarter har div problemer, med en Cosworth, derfor har kan Topic "problemer", under Cosworth!

 

Ser virkelig ikke problemet ditt her jeg nei..

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Har du en ***** dårlig dag eller??

 

Trådstarter har div problemer, med en Cosworth, derfor har kan Topic "problemer", under Cosworth!

 

Ser virkelig ikke problemet ditt her jeg nei..

 

kunne ikke vært mer enig! Latterlig "bidrag" til tråden..

 

 

Som nevnt tidligere, sjekk jordingen til innsuget. hadde noe lignende selv.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...