Jump to content

Cosworth med evo frontfanger


Ford_Sierra_Sedan

Recommended Posts

Så en orange sierra cosworth sedan med evo frontfanger da jeg reiste hjem fra gatebil idag.. Holder til ved gjøvik eller no tror jeg, blei borte da jeg svingte til lillehammer iallefall... Noen her på forumet som eier den eller?? Var gøy og se at noen prøvde noe nytt :)

 

Vet ikke om vedkommende er her på forumet nei, men det er noen fra her inne som var med og modde den på.. Men jeg husker ikke hvem, desverre :ph34r:

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

den bilen tilhører Dag Sigurd, han er med som alltmulig mann for klubben. Han har desverre ikke internet tilgang så han er litt vanskelig å få tak i her inne

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

ja han har klart å lage noe litt spes egentlig. Han venter vel nå bare på litt lakkering etter en tosk klarte å kjøre på han, pluss å få fikset fargeforksjellen på fangeren 14_15_mai_025.sized.jpg

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

Den bilen kan se litt for mye ut på bilder, men se den live å den er noe av tøffere innen moddaCosworth B)

Den fangern er racing, og ikke no Combatræl.

Synd armene hans var gipsa ellers så hadde det blitt et flott skue på Gardermoen..

Edited by and
Link to comment
Share on other sites

Den bilen kan se litt for mye ut på bilder, men se den live å den er noe av tøffere innen moddaCosworth  B) 

Den fangern er racing, og ikke no Combatræl.

Synd armene hans var gipsa ellers så hadde det blitt et flott skue på Gardermoen..

 

 

han dælka vel mest pga fargene på armene hans ikke stemte helt med styrbord å babord.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ja er jo greit å ha forskjellig farge så blir kordineringa lettere. Høyre/venstre kan klusse under stresse :D

Link to comment
Share on other sites

Synd å ødelegge en ellers fin bil sier nå jeg... ser ut som den er lagt utenpå originalfangeren. Har kun sett en rå frontfanger som ser bra ut på sedan-cosworth, og det er fangeren på den grå Ruud-cosworth`n...

Men det er nå min smak da... :)

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Bare et spørsmål: det panseret som har en bein skrå  kant over lyktene, er det noe som fåes kjøpt som kan sveises på?  eller er det lagd selv? fint med en link hvor de selger dette.....

 

Er nok hjemmelagd ja.. Men det kan sikkert hende att du finner noen som kan fixe en mal til deg ;)

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest dj_maz

synes det er kult og vise at ting faktisk kan gjøres på andre måter jeg. hvis det er skikkelig gjennomført. er det ikke det så kan man bare la vere. hadde ikke vert veldig kult hadde det sett skikkelig jalla ut

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...