OleK Posted August 25, 2005 Author Share Posted August 25, 2005 yup, that's the one nyoverhalt og småportet, hehe Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tombra Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Gratulerer ja, uten tvil gjort en god jobb med motoren din! Escort RS Turbo Mondeo 4x4 Capri MK3 GT4 Pajero 4x4 Dynapac F141 6WD Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted August 26, 2005 Author Share Posted August 26, 2005 hehe....vi for nå se hvor lenge den holder da, Tombra Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 grattis med fine tall.. kjøre pent da, så du ikke må bytte ting og tang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RsMuffe Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 grattis med fine tall.. kjøre pent da, så du ikke må bytte ting og tang.<{POST_SNAPBACK}>kjøre pent? man kan ikke drive å kjøre pent når man først har trimma motor. det er vel en grunn man trimmer, kjør hardt, kjør stil, olek ps. så du var ute å kjørte i dag med cab`n nede. pass på nå. det regner stortsett hele tiden nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted August 27, 2005 Author Share Posted August 27, 2005 hvor da? Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RsMuffe Posted August 28, 2005 Share Posted August 28, 2005 hvor da?<{POST_SNAPBACK}> du svingte inn til venstre etter tune-vannet. husker ikke hva det heter inn der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted August 28, 2005 Author Share Posted August 28, 2005 ah, åssen bil kjørte du? skulle opp til en kompis å titte på et turbokit... Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RsMuffe Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 ah, åssen bil kjørte du? skulle opp til en kompis å titte på et turbokit...<{POST_SNAPBACK}> en hvit ford type "pizza bil" (courier/bruksbilen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 Knallbra resultat olek :) hvilken turbo some står i nå?<{POST_SNAPBACK}> Den eneste bolt on (+ litt eksos anlegg mekk) turboen som hører hjemme i en RST. Sierra Cosworth og det er lettest med 4x4 utgaven. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 alle turboer med t3 flens går jo på manufoilen, og på cossi turboen så måtte det mekkes egen down pipe etter det jeg har fått med meg av de innlegga olek har hatt, vises godt på bilder av motoren..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted August 31, 2005 Author Share Posted August 31, 2005 Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 Hmm, ingen som har prøvd med keramikkbelegg på turbo og greinrør før ? Koster ikke allverden tror jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted August 31, 2005 Author Share Posted August 31, 2005 Coating du tenker på? Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 Aner ikke om det er det samme, på "godt" norsk kaller det det i hvertfall for keramikk-belegg mener jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ford Gnomen Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 Ikke dyrt nei.Trur en kompis betalte litt over 1000 + frakt for noen 8er grenrør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 hvor mye wrap brukte du olek? bare for å ha et ca tall når jeg skal handle.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
clinton Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 jeg handlet en 15m rull til min.villie ikke kjøpt mindre tror jeg 89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 alle turboer med t3 flens går jo på manufoilen, og på cossi turboen så måtte det mekkes egen down pipe etter det jeg har fått med meg av de innlegga olek har hatt, vises godt på bilder av motoren.....<{POST_SNAPBACK}> Det finns T3 turboer i alle fall i 7 forskjellige størrelser (x 3 om man tar hensyn til eksosen også, altså 21 stk+ div. T34) så sjansen for at man kjøper feil turbo er da mye større enn sjansen for å velge rett. Derfor er Sierra Cosworth 4x4 turboen "den eneste som hører hjemme" i en RST, noe olek sine 240 hk viser. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JvhCossie Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 Så deg i dag Olek... stoppa innom Shellen på Kløfta der Troya jobber Stevnemøte?? Vakker den bilen din!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted September 1, 2005 Author Share Posted September 1, 2005 hehe...vært på kurs på sessvollmoen ikke noe date nei, har dame er nede, hehe bilen var jo møkkete som fy og da, men takk for komplimanget... robox: kjøp en rull på 1x50" og en på 2x50", du vil nok få litt til overs, men det er mye lettere å surre inn manifolden med 1" bredde på wrapen.... Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 takker.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarnis Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 Hva er egentlig grunnen til å bruke wrap???Jeg vet det ser tøft ut, men har det ikke noenannen menineg?? Forresten steinrå bil Olek og gratulera me de gode tallene.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaredboy Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 Det er der for å begrense varme utviklingen i motor rommet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alibaba Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 Hva er forskjellen på 2wd og 4wd turbo? Olek har 2wd, Pelle Væck. x - RS Turbo S2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now