Jump to content

Legg ut bildene du har lyst å dele med oss! Her?


Anders

Recommended Posts

siden alle legger ut bilder av sine grombørser så slenger jeg ut et par kveldsbilder av min:)

sierran100411030.jpg

 

sierran100411028.jpg

 

sierran100411026.jpg

 

ble bare bilder fra bakkenivå fordi jeg ikke gadd å dra ut et stativ så jeg måtte bruke det som var rundt der:)

Edited by 2.3 GL

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

tenkte på cossien..husker den fra våler med de oransje felga på. får kaste den sammen og få den ut i sola :)

skulle gjerne hatt den klar snart begynner å bli kjørekåt nå men er mye jobb igjen på den :( så kommer nok ikke ut i år.

 

Fanken, der kom du med noe som jeg ikke har tenkt på som et problem. Er H&R fjærer, leste papira som ligger på nett. Der sto det 900kg. Må ha 1050kg jeg også ser jeg i vognkortet. Hvordan er det å få nedskrevet totalvekten? Var kjedelige greier det her. :(

ja er surt har sjekket de jeg også men får lete videre. mekonomen på andre siden grensa kunne skaffe til stv men spurte ikke om vekter.skal over en dag å få dem til å sjekke det så skal jeg gi beskjed om det går å bruke det. er greit å ha det i orden når de tullingene er utpå :angry:

 

siden alle legger ut bilder av sine grombørser så slenger jeg ut et par kveldsbilder av min:)

får meg til å føle litt savn av min gamleIMG_0014.jpgIMG_0015.jpgIMG_0013.jpgIMG_0012.jpg

TangeruD1

Link to comment
Share on other sites

min er 86 mod gasser. men frister å bygge om til v6,dohc eller zetec:)

 

mye godt som har endt sine dager i det området der trur jeg.

v6 er jo en enkel vei å gå da de kom med det orginalt med tanke på godkjenning å sånn for de som bryr seg om det :whistling: blir noe mere arbeid med zetec å det men som jeg sier dare to be different :D

TangeruD1

Link to comment
Share on other sites

tøft stuk på den HÅK! blei den klistra på litt mer klistremerker av de på kløfta? mins en lignende bil som blei kræsja..ford klistremerke på panseret?

mener å huske det var en med svart panser som ble kræsja men det var en annen bil.fant dette på bilforumet denne du tenker på?slvsierra.jpg

TangeruD1

Link to comment
Share on other sites

v6 er jo en enkel vei å gå da de kom med det orginalt med tanke på godkjenning å sånn for de som bryr seg om det :whistling: blir noe mere arbeid med zetec å det men som jeg sier dare to be different :D

 

 

zetec kan jo ikke være så vanskelig det heller. den er jo lettere enn ohc å svakere enn v6 så den stiller sånn sett sterkere. men nok OT nå:) tilbake til gromme biler:)

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Det er orginal RS styling til sierra MK1 ;)

 

 

 

Takker :) Sjeldent syn og sjå på is :) Vanskelig og få tak i?

Edited by Sierrakaren

Nåverende biler:
91 Ford Sierra stv doch
90 Ford Sierra Cosworth 4x4

09 Ford mondeo duratec

Link to comment
Share on other sites

ja er surt har sjekket de jeg også men får lete videre. mekonomen på andre siden grensa kunne skaffe til stv men spurte ikke om vekter.skal over en dag å få dem til å sjekke det så skal jeg gi beskjed om det går å bruke det. er greit å ha det i orden når de tullingene er utpå :angry:

 

Jeg får se hva det blir til når settet kommer. Skjønner egentlig ikke at det skal være noe problem å skrive ned vekta i vognkortet, men har lest litt rundt om og forstått at det ikke er bare bare. Du får gi beskjed når du vet mer om dette settet.

- 1988 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

ja. orginal RS styling begynner å bli vanskeli å få tak i.. brukte selv 3 år på å få tak i komplett mk2 rs styling. å blir vel ikke no mindre vanskeli å få tak i komplett til mk1

 

 

Søren og då, jaja blir klypp og klypp og lim og lim då

Nåverende biler:
91 Ford Sierra stv doch
90 Ford Sierra Cosworth 4x4

09 Ford mondeo duratec

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...