Jump to content

Ebay tråden


dohcboy

Recommended Posts

Er vell mothaker på lokka? Men hadde det vært mine skjørt hadde jeg limt for å være sikker på att de ikke dætt av ;)

89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil

94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT

FORD SIERRA SEDAN Proskjekt

Link to comment
Share on other sites

Er vell mothaker på lokka? Men hadde det vært mine skjørt hadde jeg limt for å være sikker på att de ikke dætt av ;)

 

jeg bare skrude 1 skrue i hver side av lokket på baksiden på bilen min jeg.. :) da detter de i allefall ikke av ;)

Link to comment
Share on other sites

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250473257735&viewitem=

 

 

 

Jeg kjøpte smidde CP-stempler til min 2,3 Dohc her , og maken til perfekt kundebehandling er det ikke ofte man opplever.

 

Disse ble spesialbestilt på mål , enda klarte han å holde prisen på 1000,- pr.stempel inkl.mva og frakt.

 

Svarer alltid på mail så kjapt at en skulle tro en var den eneste kunden som han prater med.

 

Stemplene ble levert i en proff eske med skumgummi som beskytter alle delene , og med komplett målebrev med forklaring på stempelklaring osv.

Aldri noe godt uten at det er galt for noe.

Link to comment
Share on other sites

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dere som er så drevne til på ebay, finner ikke en selger som skal selge både girkule og skinn da? Mangler dette, så hadde vært greit å slippe dobbel frakt :)

Til MT75/4x4 spakestell.

Edited by carfreak
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...