Jump to content

Imperial Blue lakk


Fredrik92

Recommended Posts

svart/grå grunning, først en på boks også en på lakksprøyte :P

 

Ok, da er det vel omtrent som jeg har funnet ut :) Virker som svart/mørk grå grunning sikrer resultatet før lakkering av mørke to-sjikts pearl metallic farger.

Men ta noen bilder av bilen i sola og legg ut da vel. Eller det er kansje aldri sol i Bergen? :P Ellers kommer pearleffekten normalt veldig godt fram i kunstig lys om kvelden også.

Edited by grandisjohn

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Ok, da er det vel omtrent som jeg har funnet ut :) Virker som svart/mørk grå grunning sikrer resultatet før lakkering av mørke to-sjikts pearl metallic farger.

Men ta noen bilder av bilen i sola og legg ut da vel. Eller det er kansje aldri sol i Bergen? :P Ellers kommer pearleffekten normalt veldig godt fram i kunstig lys om kvelden også.

 

venter på solen :mellow:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Tss... ingen har brydd seg til nå, LED fra ebay e på vei ;)

 

Jeg klarte å kjøre inn i en storkontroll rett nord for Trondheim sist helg, og klarte å få mangellapp for LED parklys og xenon i fjernlys. Bare til opplysning :)

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Den gang jeg tok PKK`er, så ga jeg 1 på det meste av lys, men manglet det samme lyset på begge sider fikk den 2, feil justering selvfølgelig 2.

 

For mange P-lys foran fikk jeg kun inn en gang, og det "var ikke der" når jeg tok kontrollen(angel eyes på beemer), men jeg liker mye park, og ser ikke helt faren så sant det ikke blender eller forstyrrer annet lys.

 

 

Folk som kommer med en spreder på en siden, nærlys på andre siden og nada parklys burde forøvrig bli avskiltet på stedet. Da har de kjørt lenge nok, forøvrig de som har helt mørge lykter på en side også.

 

 

 

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

noen som kan hjelpe meg? jeg vil veldig gjerne ha denne fargen på min Mondeo mk2... noen som veit koden på denne mørke typen av Imperial Blue?? Fredrik92 vil jo ikke hjelpe meg virker det som....

Her kanskje?

 

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/65632-imperial-blue-lakk/

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Når jeg lakkerte deler til Focusen min googlet jeg litt på nett. Iom at denne kom I 2002 og 2003 hadde den to forskjellige fargekoder.

Q2 = 2002

Q3 = 2003

Det skal egentlig holde med å oppgi en av disse, samt navnet på fargen til lakkererverkstedet, jeg gikk for Q3, siden bilen min er en 2003 modell og er strålende fornøyd med resultatet.

03` Focus RS #3436

85` MB 190D US

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...