Jump to content

Petter Solberg


Bdt

Recommended Posts

B)

Jada petter er best i hele verden.er bare bilen sin skyld...og hvis du mener jeg er medgangsupporter så kan jeg nevne at jeg har ALDRI heia på petter ,han er flink men altfor stor skrytepave.det syns ikke JEG noe om men kanksje andre liker det.Hos meg har det vært Grønholm,loeb og marko martin som har vært favoritter :)

 

Rally sporten trenger typer som Petter Solberg, "Colin Mc Crash" osv.

Hadde vært en kjedelig sport hvis alle var som Loeb.

 

"Yes for sure zhe car is goood", I zhink Petter was weryy unlucky wizh zhe tyrechoice on zhe lazt ztage"

 

Vel vel.. vi har alle forskjellige meninger om hvem som er bra og og dårlig.

Men et snev av jantelov er det og spore her.

Petter er god, han tjener MYE penger, han er norsk og han er stolt av det.

men beklageligvis er det ikke alle nordmenn som takler det spesiellt godt.. dessverre B)

If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jada petter er best i hele verden.er bare bilen sin skyld...og hvis du mener jeg er medgangsupporter så kan jeg nevne at jeg har ALDRI heia på petter ,han er flink men altfor stor skrytepave.det syns ikke JEG noe om men kanksje andre liker det.Hos meg har det vært Grønholm,loeb og marko martin som har vært favoritter :)
Har ikke Petter som favoritt selv jeg, liker storebror bedre, men det er nok en bonde fra Finland som er høyest rangert i min bok

MEN det er fortsatt ikke mulig å se bort fra fakta. Du havner ikke på pallen i WRC fire år på rad hvis du ikke kan kjøre bil. Du sier du har Grønholm som en av dine favoritter. Hva gjorde han etter stort sett hver etappe med Peugeot 307en? Jo han fordømte bilen opp og ned. Du kan også se på inboard fra disse tidene. Marcus slåss med bilen. Se på han i Focusen, mye roligere, bilen er mye mer lettkjørt, den gjør som føreren vil, og ikke motsatt. Det er vel ingen som har lykkes fullt ut med 307en, og det er en grunn til at Henning kjører noe annet neste år. Det er vel heller ingen som har lykkes med den nye Subaruen, hverken Petter, Atkinson eller Sarazzin (eller hva han heter).

At Petter kan skryte litt er så, men du bør huske at her hjemme er alt fokusert på Petter, både de positive og negative sidene kommer veldig tydelig fram. Ingen av oss vet hvordan f.eks Marko Martin oppfattes i Estland. Jeg var tilstede under seierssermonien under Rally Tyskland i 02, da Loeb vant sin første WRC seier, og uansett hva han ble spurt om på målrampa så svarte han på fransk. Så det er nok ikke sikkert han er like korrekt hele tiden heller, problemet er at her hjemme blir alt med Petter mye tydligere

Edited by focusst

Over til fienden...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Link to comment
Share on other sites

Var det noen som så Petter i sportsendinga etter nyhetene på NRK under Kyprosrally. Han fikk direkte spørsmål om det var bilen som var problemet? "Hvis noen ikke skjønner det er dem **** meg dumme, det må jeg bare si"

 

Noen som føler seg truffet?

Over til fienden...

Link to comment
Share on other sites

Hehe. Litt av en gjennomtenkt kommentar...

Typisk nordmenn.... Tragisk.

 

(misforstå meg rett, jeg er nordmann selv - men det var den janteloven)

Link to comment
Share on other sites

Quote: "Ja ja jeg håper den skrytepaven ALDRI blir verdensmester igjen.han kommer aldri i den klassen Loeb er og Makkinen var!"

 

 

Hehe. Litt av en gjennomtenkt kommentar...

Typisk nordmenn.... Tragisk.

 

(misforstå meg rett, jeg er nordmann selv - men det var den janteloven)

Edited by Xenon
Link to comment
Share on other sites

Er helt enig med focusst sitt første innlegg.

Petter er et følelsesmenneske, og han har en vannvittig entusiasme og glød for det han driver med. Er slike personer som gjør rallyet artig. Petter er en flink sjåfør, alt er ikke basert på flaks. Etter min mening er bilen og dekkene skyld i mye av Petters problemer.

 

Han burde nok prøvd seg med et annet bilmerke..

Edited by Fordman

[12' Ford Focus 1.0 EcoBoost 125hk]
[06' Mitsubishi Outlander 2.0i 4WD, 136hk --> solgt mai 2016]
[05' Subaru Forester 2.0X AWD, 125hk --> solgt januar 2016]
[06' Suzuki Liana 1.6 Sport SUV 4x4, 107hk --> solgt april 2015]
[13' Ford Mondeo 1.6 SCTI EcoBoost 160hk Stasjonsvogn  --> solgt mai 2015]
[03' Ford Mondeo 2.0 Ghia 145hk Stasjonsvogn m/ny facelift --> solgt mai 2013]
[03' Ford Mondeo 2.0 TDCI 130hk Stasjonsvogn --> solgt mars 2009]
[98' Ford Mondeo 2.0 Ghia Zetec 130hk Coupe --> solgt oktober 2007]
[92' Ford Sierra 2.0i CLX DOHC 120hk Sedan --> solgt januar 2006]
[93' Ford Sierra 2.0i CLX DOHC 120hk Sedan --> kondemnert i 2002 - savner denne bilen]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Håper jeg kan kjøpe en signert Focus av Henning neste år. :) Det blir flott hyllepynt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...