Jump to content

oljeforbruk


ylvis

Recommended Posts

har ein escort cossi som bruker mykje olje.

spyttar ut i eksos når ein gassar.

køyrer lenge utan å trø på og når ein då trør på me den so er det ein del røyk....

 

tips til kva det kan være?

 

ventiltettningar?

turbo? ( er veldig lite slark i den )

Link to comment
Share on other sites

Årsak til ovalesylindree?

 

 

varme, trykk++

denne motoren er modifisert litt ivertfall. hugsar ikkje akkurat kva som er gjort, men er porta topp jenspeed, meiner den var overhalt bunn på for ein del år tilbake, kva som blei gjort veit eg ikkje. meiner den gjekk på grådyser, eller simens dyser, og rundt 350-400hk, har gått i mange år så att den treng overhaling ettervert er ikkje utrulig... men eiger har vel riktige opplysinger, da eg kjente litt til bil ved forge eiger, nå har eg kun sett den i forbifarten.

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

varme, trykk++

denne motoren er modifisert litt ivertfall. hugsar ikkje akkurat kva som er gjort, men er porta topp jenspeed, meiner den var overhalt bunn på for ein del år tilbake, kva som blei gjort veit eg ikkje. meiner den gjekk på grådyser, eller simens dyser, og rundt 350-400hk, har gått i mange år så att den treng overhaling ettervert er ikkje utrulig... men eiger har vel riktige opplysinger, da eg kjente litt til bil ved forge eiger, nå har eg kun sett den i forbifarten.

 

ja stemmer dette :-)

 

har fått litt ventil tikking på tomgang og så om det kan ha

ein samenheng?

kor bør eg begynne å leite?

toppen kan vell berre skruast av med ein gong?

 

gått 190.000km

hadde den ein tur/retur sogndal,bergen med roleg køyring uten for mykje

gasspådrag å da brukte den minimalt..

så tydlig at det er spesielt under pådrag den bruker..

så tyder vell på turbo???

turbo har vertfall begynt å rulla noken km.

kor skal eg begynne...?

Link to comment
Share on other sites

skru av trykkslanger og se om det er mye olje inni der... da får du inntrykk av om det kommer fra den sida av turbo ivertfall, ellers så er det bare å starte opp og ta av oljepåfylling og høre om det er noe gjennomslag, eller vis du har veivhusventilasjonen så ser du om den spytter ut mye og om det er unormalt mye det blåser ut av den. men før du skrur den i filler så trykktest bunndel for å vere sikker... kjedli å demontere alt for ein lett bagatell.

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

 

har fått litt ventil tikking på tomgang og så om det kan ha

ein samenheng?

kor bør eg begynne å leite?

 

Jeg ville sjekka oljetrykk, du skal ha 1.8 bar på tomgang ved 80 grader på olja.

 

Ta også en komp test + en sylinderlekasje test, da får du litt bedre oversikt.

 

Av smertelig erfaring burde du belage deg på en totaloverhaling av hele motoren, det KAN hende det er en bagatell i ditt tilfelle, men som sakt så ville jeg leita opp kr til en overhaling av alt.

 

Om du kjører til det ender i ett alvorlig havari, blir alt bare enda dyrere.

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Uten at jeg skal påberope med noen ekspertise på Cosworth, så kan jeg jo på generelt grunnlag si at jeg ville sjekket oljtrykket som nevnt over her, samt sjekket turbo for oljesøl.

Dette at den har begynt å tikke litt kan tyde på redusert oljetrykk, at den spytter olje i eksosen kan tyde på at olja har en lettvinn vei ut i eksosen, og begge disse kan jo skyldes et lite turbohavari.

 

Men igjen, dette kan være alt fra kav utslitt motor, til trøbbel med veivhusventilasjon for det jeg vet. Men jeg ville starta med det over her.

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Noen som har opplevd å få kondens mellom turbo og manifolden? Rant godt derfra en gang i tiden, men ikke siden

 

spørs hva du meiner, men vis det renner så hadde eg vert nervøs :whistling: men kan forekomme med litt ja,

Edited by twin turbo

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...