Jump to content

Legg ut bildene du har lyst å dele med oss! Her?


Anders

Recommended Posts

 

Fikk ordentlig flæshbæck når vi kjørte RS turbo i dag, at ikke flere får opp øya for disse super underholdende bilene er meg ett under :)

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Fikk ordentlig flæshbæck når vi kjørte RS turbo i dag, at ikke flere får opp øya for disse super underholdende bilene er meg ett under :)

HAHAHAHAAHAH. Godt det er 1 april 20 minutter til, så ikke alle ser på deg som en kjempeidiot. :)

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

HAHAHAHAAHAH. Godt det er 1 april 20 minutter til, så ikke alle ser på deg som en kjempeidiot. :)

 

Er du like idiot som du nå virker?? Fortell meg noe mere moro å kjøre for ti tusen du da??

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Er du like idiot som du nå virker?? Fortell meg noe mere moro å kjøre for ti tusen du da??

Ja, der kom plutselig penger inn i bildet, og bilen havnet i en kategori. Ser du smiley`en min? Men seriøst, en fremhjulstrekker blir aldri gøy. MÅ ikke overreagere selv om noen pirker i Ford religionen din :)

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Ja, der kom plutselig penger inn i bildet, og bilen havnet i en kategori. Ser du smiley`en min? Men seriøst, en fremhjulstrekker blir aldri gøy. MÅ ikke overreagere selv om noen pirker i Ford religionen din :)

 

Om du sitter å kjeder deg, å trengte å provosere noen for å underholde deg, så er du vell fornøyd nå.

 

Forbanna unødvendig å framstille noen som en kronidiot bare for jeg hadde det ***** underholdende i en framhjulstrekker, klarer bare ikke helt å se kor du ville med den flåsete kommentaren din.

 

Å i en jungel av golfer å div Honda osv, så forstår jeg ikke at ikke flere går for en RS TURBO, en stjerne blant framhjulstrekkere ;)

 

Å ja, for ca 15 år siden var jeg den lykkelige å stolte eieren av en hvit RS turbo.

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Om du sitter å kjeder deg, å trengte å provosere noen for å underholde deg, så er du vell fornøyd nå.

Ja, du får tro hva du vil om hensikten med kommentaren min, når du selv ikke skjønte ironien, så linken til 1 april og så smiley`en. Det er ikke mitt problem. Det er heller ikke mitt problem at du da blir provosert av ingenting.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Ett par bilder av go bila tatt av Dufman B)

 

IMG_4625_zps0a86659b.jpg

IMG_4681_zps42294398.jpg

 

IMG_4791_zpsf50803e8.jpg

IMG_4814_zps89602acb.jpg

1968 Mercury Montego MX wagon 390,1969 Mercury Cyclone Fastback 351w
1977 Ford Granada 2,3L Automatic 
1986 Ford Scorpio 2,9i GL,1993 Ford Scorpio 2,9i Ghia Estate, 1993 Ford Scorpio 2,0 GLX, 1994 Ford Scorpio 2,0i , 1998 Ford Scorpio 2,5 TD
1998 Ford Explorer 4,0

Link to comment
Share on other sites

Ring etter helikopeter!!

Bruk spade!

 

Tøff scooter! Har siklet en del på en 2012 modell med 290hk mc-express kitt på finn i vinter :wub:

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Bruk spade!

 

Tøff scooter! Har siklet en del på en 2012 modell med 290hk mc-express kitt på finn i vinter :wub:

 

Jeg hadde en sånn i fjor og det går veldig veldig bra. Den her som står fast er bare en standard Apex.

-Rs Cosworth-

Link to comment
Share on other sites

første test tur resulterte i kjøreforbud + tilhørende :P

 

rsturbo_zps46b7d264.jpg

 

 

 

skal det gjøres noe spesielt med denne bilen her? blir det noen byggetråd eller lignende for eks? liker virkelig rs turbo! bil jeg gjerne skulle hatt gitt!

1988 Ford Sierra Cosworth
1991 BMW M5
2001 BMW 330i

Link to comment
Share on other sites

Trykk for store varianter.

1431427.jpeg

1431428.jpeg

MY13 Mustang Shelby GT500
MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring
'15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L

Link to comment
Share on other sites

skal det gjøres noe spesielt med denne bilen her? blir det noen byggetråd eller lignende for eks? liker virkelig rs turbo! bil jeg gjerne skulle hatt gitt!

 

skall på EU kontroll, fikse eventuelle mangler, så havner den nokk til salgs trur jeg..

løøøp og kjøp :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...