Jump to content

Hvil i fred Einar <3


Recommended Posts

Hei, mange av dere kjenner nok ikke meg... jeg er Lene, samboeren til Einar også kjent  som "Granada 2.8 Ghia" her inne. 19.30 i går kveld fikk jeg den beskjeden ingen noen gang skulle måtte få. Einar var på veg på jobb, og hadde i en sving kollidert med en lastebil. Dette sammenstøtet ble for mye, og Einar overlevde tragisk nok ikke ulykken.

Einar var en evig Ford entusiast, og jeg vet at han har brukt mye tid her inne og på sin måte satte pris på alle dere her inne som har bidratt til mange prater og diskusjoner..... Han ble desverre aldri mer enn 29 år, og fikk ikke mer en noen alt for korte år med barna våre....

 

Tenkte det er mange her som vet hvem han er og også på sitt vis kjenner han... jeg vil minne dere alle på å ta vare på hverandre, livet er ikke alltid rettferdig og puttselig alt for kort.........

 

kjør forsiktig alle sammen ....

 

mange varme hilsner fra Lene

  • Like 1

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

kondolerer, har diskutert mye scorpio med han :(

1968 Mercury Montego MX wagon 390,1969 Mercury Cyclone Fastback 351w
1977 Ford Granada 2,3L Automatic 
1986 Ford Scorpio 2,9i GL,1993 Ford Scorpio 2,9i Ghia Estate, 1993 Ford Scorpio 2,0 GLX, 1994 Ford Scorpio 2,0i , 1998 Ford Scorpio 2,5 TD
1998 Ford Explorer 4,0

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...